maandag 4 juli 2016

Rechtzetting 1


Omdat er geen ruimte was om een degelijk gesprek om het uit te praten, ga ik alles rechtzetten en dit in het openbaar. Iedereen mag het weten. Derden kunnen er ook wat van opsteken door hun alertheid aan te zwengelen. Ik wil het ook rechtzetten dat A. in actie komt om zijn relatie met D. te redden van dingen waar hij geen besef over heeft. 

04.07.2016. Na een gekke morgen rij ik voorbij een parkeerplaats naast de weg. Er staat een klein zwart wagentje ter hoogte waar normaal een vrachtwagen geparkeerd staat. En ik wil hier iets recht zetten. Ik ken dit fenomeen. Ik heb het zelf ook aangeboden/gedwongen gekregen. (zeg het NOOOIT aan A. dwong hij af, die mag het nooit weten) Dus ik weet het met zekerheid!


De psychopaat vroeg heel dikwijls dat ik mee reed met zijn vrachtwagen. Alles was netjes geregeld. En niemand zou iets te weten komen. S Morgensvroeg vertrekken en s avonds op tijd thuis zodat je “net voor iedereen van het werk komt” thuis bent!! En niemand iets zou merken. Ook vroeg hij naar sex voor in de vrachtwagen. En dit terwijl hij “mij aan het koppelen was” met zijn maat A. Hij koppelde mij en schiet onder de vleugels van zijn eigen beste maat door mij zomaar te misbruiken! Ik had er heel veel voor over, maar zo ver ben ik niet gegaan. De psycho is getrouwd!


Dus vandaag heeft hij dat weer zo gedaan. Toen ik s avonds van mijn werk kwam, stond zijn vrachtwagen daar en het zwart autootje was weg… te weten dat dit gebeurd op de weg die achter zijn tuin ligt… waar zijn vrouw stil in volle vertrouwen op hem wacht ….



Maxiem 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten