woensdag 6 juli 2016

Hi Gentleman

Hi Gentleman, je moet niet ongerust zijn. Je hoeft je geen zorgen te maken. Hetgeen je nu leest, is de reden waarom ik soms zo raar (in jouw interpretatie)  reageer. En ik vind dat iedereen dat nu mag weten. Ze hebben altijd maar één zijde van het verhaal gehoord; zijn kwaadaardig verhaal. Nu is het tijd om rechtzettingen te doen. En ieder individu zal er zijn lessen, net als ik, uit trekken. Ik kan hierdoor andere mannen en vrouwen alerter maken om het vinden en doen slagen van hun geluk.

Dus je hoeft je niet ongerust te maken doorheen je druk agenda. Het is natuurlijk spijtig dat het met J.J. niet goed gekomen is. Maar de kloof tussen – zo beroemd zijn – en ik -was te groot. Hij was TE wantrouwig en ik had een dikke betonnen muur rond mijn hart.  Dus niemand hoeft zich schuldig te voelen. Ook al mis ik soms zijn berichten…. 

En indien ik het niet haal, hoef je niet te huilen. Ik dans dan in een purpere regen op de muziek van David Bowie, Glenn Frey en race door de hemelstraten met ***. Ik zou zwaaien naar beneden en zeggen dat ik gelukkig ben…. Maar zo ver is het nog niet.
Jij, Gentleman, Steven en Daniël, begin ik stilaan te vertrouwen. Jullie worden stap per stap belangrijk in mijn leven. Voor iedere kleine attentie, voor iedere positieve energie, voor iedere  intelligente woorden, doorheen jullie drukke agenda’s, krijg ik een boost. 

Jij stuurt me vriendschappelijke liefde. Daniël stuurt me vriendschappelijke genegenheid zodat ik mijn angsten overwin. “Alleen liefde kan de muur afbreken rond je hart en maakt je vrij voor gevoelens. Alleen met de juiste partner!” Zo’n intelligente woorden van Daniël. "De grote angsten die je hebt, komt omdat je geen liefde kent. Iedereen is bang van het ongekende tot die ongekende u liefde geeft." Ik vind het prachtig wat jullie doen voor mij en ik apprecieer dat ten zeerste. 

Mag ik erop wijzen dat jullie 3 mannen een lichtpunt zijn doorheen mijn leven. Dat er nog fatsoenlijke mannen bestaan.

Bekende spirituelen vertellen dat vanaf morgen de engelenpoort geopend wordt, die soulmates dichter bij elkaar brengen om liefde op aarde te geven. Wel, Gentleman, dan hoop ik dat ze mij NIET VERGETEN. Want het liefste wat ik zou doen is schreeuwen van geluk met een juiste partner, een echte man. “Als het voor echt is, is liefde voor eeuwig” ik blijf het in mijn gedachten houden!




Ik moet mijn partner alleen maar vinden.


Ik dank jullie, dat ik jullie mag leren kennen.

Lieve groeten

Maxiem


PS; ik ga discreet om met mijn vrienden. Ik zal jullie allen beschermen want ik weet dat jullie er ook zijn voor mij…. THANKS. Allways xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten