zaterdag 19 december 2015

De knuffelschelp


We hebben allemaal wel iets waar we aan gehecht zijn. De kinderen wensen een knuffelbeer of pop. Als volwassenen kunnen we emotioneel gehecht zijn aan een bepaald object. Dit object kan met de juiste vibes een positieve herinnering, geschenk, zijn. Net zoals men lievelingsmuziek op een bepaald moment speelt, net wanneer het een boodschap zou betekenen. Of wanneer we een gelukkig moment, herinnering, herbeleven tijdens de muziek.

Net zoals iedereen heb ik iets heel speciaals. Ik heb een cuddle Shell. Mijn knuffelschelp is een steuntje tijdens het niet kunnen bereiken van bepaalde, speciale, vrienden. Mijn schelp heeft een speciale plaats heel dicht bij mij. Zeker wanneer 2016 een tijd van afstand zal betekenen. Mijn vrienden weten wie ik in mijn hart bedoel. De ene na de reis in een verhuizing en de andere niet bereikbaar door omstandigheden.
Ik draag mijn schelp in alle liefde. Zodat ik nog een soort verbondenheid heb tijdens kille dagen. Een hele steun is wanneer men mij herinnert aan de moderne techology. (I count on it!)

Het is niet te geloven hoeveel waarde men kan schatten wanneer het emotioneel geladen is. Of juist een sterke fibe betekent terwijl het in de nabijheid is.

Maxiem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten