zondag 6 december 2015

Verkeerde mensen



Het is ongelooflijk hoe één verkeerd persoon uw leven kan veranderen. We verlangen allen naar positiviteit, geluk, maar wat doet men als het negatief is? Men geraakt in een dalend spiraal. Doorheen de jaren, na de stalking door een vrouw, later door mannen gepleegd; intriges, psychologische spelletjes vergroeien in psychologische terreur…. U hoeft dan ook niet te schrikken wanneer het vertrouwen als nihil rondslingert. Niet alleen het doen en laten, alsook met wie men om gaat. En dan maar hopen dat op één dag die negativiteit verdwijnt uit uw leven.
Kunnen we de allerlaatste rotte appel uit de mand verwijderen?

Zo hoop ik dat mijn recente slechte ervaringen, voor mij voorbij zijn en dat mijn positief wiel mag draaien. Die verkeerde mensen gebruiken hun verstand op een andere manier. En met het kloofverstand dat ze hebben maken ze hun besluit. In een extreme situatie gaat men terug naar oude vrienden. Men kent die. Men is er mee vertrouwd. Maar ook daar moet ik op letten zoals ik vrijdagavond gezien heb in mijn vertrouwde dansplaats. Terwijl ik een kortstondige controle uitvoerde kreeg ik een glimp die me niet aanstond. De strijd is nog niet voorbij!

Tegenoverstaande krijg ik een vangnet van mijn vrienden. Wie ook, doet zijn of haar uiterste best. Een controle telefoontje, beschermend in mijn doen en laten… En omdat het bijna kerst is, zijn het de kleine onverwachte positieve intenties die het maken. Waarvoor hartelijk dank.
Terwijl een heel goede vriendin, mij belt over haar nare ervaringen in de gepasseerde week. Na de zoveelste verzamelde gegevens  kunnen we besluiten dat onzekere, verlegen, te kortkomende, mannen, fatsoenlijke vrouwen willen vernederen en kraken op hun laagniveau.

Ik overkom zoiets niet alleen….

Bedankt vrienden, voor alles wat jullie voor mij doen.
Met zekerheid: de geborgenheid en veiligheid. Thanks.

Maxiem


Geen opmerkingen:

Een reactie posten