woensdag 7 mei 2014

Een geluk bij een ongeluk.



In de zuivering om alle negatieve ballast uit mijn leven te verbannen, heb ik gisteren een  beslissing genomen. Naast de negatieve entourage die krachtverbindingen met me hadden voor één of andere, klein of groot, druk uit te oefenen, heb ik gisteren besloten te stoppen met mijn kunstenaarsstatuut. Onze 'oversten' maken het allemaal zo moeilijk en ingewikkeld. En voorkomen ******? Kom seg! Ik wens alle Belgische kunstenaars echt wel veel sterkte! Ze zullen het nodig hebben. Alles is goed wanneer men werk heeft. Dan gaat alles vlotter maar indien men werkloos is, stopt het leven.  Met dank aan de pesters hiervoor want die gaan vrijuit!



Aan mijn veelzijdige site, poëtische wandelingen, de vroegere voordrachten, was al een einde aangekomen door de zuivering die ik doorgevoerd had.   Ik stop alle medewerkingen in deelname van kunstprojecten.
Ik ben wel heel blij dat ik de vroegere beslissingen niet gelijktijdig moeten beslissen heb met het kunstenaarsstatuut. Met dank aan de vroegere entourage.
Schrijven zit in mijn bloed en ik behoud mijn blog, dat kan ieder burger hebben!





Dus het afscheid van bepaalde  ‘vriendinnen’, de hele gekke mallemolen daar rond, heeft dan niet voor niks geweest. Ik denk dat het tijd gekomen is om met andere nieuwe dingen bezig te zijn zoals bevoorbeeld onze maatschappij. Bepaalde woorden zijn geschrapt uit onze woordenboek of mogen we niet meer uit spreken. Ze zijn verboden! Nostradamus had verboden zelfgeschreven geschriften om de toekomstige bevolking op de hoogte te houden. Maar ik ga daar niet te veel over zeggen, mijn ideeën zouden wel eens kunnen gebruikt worden.
kunstenaar;J.Sluydts

Nieuwe weg:
Ik zou via deze weg ook een oproep willen doen. Zoekt iemand een allround bediende kan me steeds contacteren. 4j KMO management assistant, 5 j personeelsmedewerker, 5 j assistant account,  8 j receptioniste.
Verantwoordelijkheidszin, visie, recht voor de raap, discreet & assertief.
Ik zoek vast voltijds werk! maxiemweber@gmail.com

Men zegt;”Wanneer het oude verdwijnt is er plaats voor het nieuwe!”

Ik kijk uit naar de nieuwe vrienden EN EEN FATSOENLIJKE JOB!

Op mijn verjaardag 12 mei 2014: C1 artiest gestopt = een feit !

MWRW.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten