donderdag 15 mei 2014

Open brief aan ex-entourage !

foto: Maxiem Weber

Geachte Dame(s)


Dit is een open brief aan mijn vroegere entourage, want ik beantwoord geen enkele mails meer!

Nu heb ik steeds de kerk in het midden willen houden maar het kon niet meer. Wanneer ik gevoelens had voor een man, verklaarde één der ‘vriendinnen’ dat ze al langer gevoelens had voor diezelfde man. Ik heb steeds afstand gedaan van mijn gevoelens om die vriendin haar geluk niet in de weg te staan. Nochtans stelde ik vast dat diezelfde man(nen) en de vriendinnen nog steeds alleen verder door hun leven gingen.
Als een vrouw graag die bepaalde man had, stond ik hun geluk niet in de weg. En ik vertrok. Ook met mijn ex P. kreeg ik hysterische vrouwen op mijn levensweg die mij het leven zuur maakten doordat ze graag P. hadden. Ze hebben hem gekregen. En ik moet toe geven dat het heel zwaar was om van die hysterische vrouwen vanaf te geraken. Ze bleven bijten.

Nu Dame(s), heb ik zelfs een stuk van mijn passie opgegeven. SPECIAAL VOOR JULLIE. Alle positieve energie moest dienen om het negatieve te bestrijden. Bovenop de strengere wetgeving rond C1 artiest. Maar ik stelde vast dat een bepaalde van mijn entourage niet meer te vertrouwen was. Intriges, jaloezie, tweedracht, manipulatie, catfights, kleineren, het hoorde er allemaal bij en spijtig genoeg stel ik dan analytisch vast dat het ook skills zijn die pestkoppen hebben. Maar dit is geen verwijt. Ik moet de kerk weeral in het midden houden. In deze zaak zijn geen namen gevallen. Iedereen denkt natuurlijk aan haar imago…. Het lijkt alsof de vrouwen ‘aandacht zoeken’ en dat WIL IK NIET!! Maar dat er door een bepaald persoon nogmaals gevraagd is om te stoppen met mijn campagne TEGEN PESTEN? Is er uitmuntend teveel aan! Gaat er iemand me weeral boycotten om mijn blog en Facebook te stoppen???????????????????????????? NIEMAND maar ook NIEMAND is VERPLICHT  MIJN SCHRIJVEN TE LEZEN!!!!!!!!! Ik heb genoeg lezers, er moeten geen opofferingen gebeuren!  
Ik veronderstel dat de blockages die ik doorgevoerd had, zijn effect gemist hebben. Tot mijn grote spijt.  

Het lijkt een flashback voor mij. Enkele jaren terug kreeg ik hetzelfde mee te maken dat ik zou moeten stoppen met schrijven! Omdat ik meer succes had dan de tegenpartij. Ik heb het een tijdje rustiger gedaan. Maar nu Dame(s) ben ik het uitmuntend BEU !!! ik wil vermijden en wil totaal geen catfights meer!!! Geen contact meer !!!!! en ik wil gerust gelaten worden!!!

Ik kan maar 1 raad geven; doe iets als hobby! Zet u in in de maatschappij. Of sport? Zodat de tijd voldoende kan benut worden en geen tijd meer is om anderen te boycotten. Iedereen heeft recht op een goed leven. Ook al moet die persoon daarvoor knokken. Gewoon om zich zelf te blijven, ambitie heeft, doelen wilt bereiken in de maatschappij en gewoon HAAR VRIENDEN ZELF KIEST!!!! Wie zich spiegelt in mijn schrijven ivm mobbing is dan zeker NIET GOED BEZIG!! Er staan geen namen vermeldt + = vermelde informatie die me toegereikt werd !

Ik begrijp waarom mannen zo over vrouwen kunnen praten. Ik begrijp hun volledig. Want wat ik allemaal meegemaakt heb met vrouwen, is niet te schatten. Ik wil dat het stopt en op alle gebied. Parallel loopt er een   mobbingverhaal dat blijft achtervolgen… tot een oplossing.

Knoop het in Dame(s) oren: de ex-entourage is afgesloten. Een afgesloten hoofdstuk waar ik niet meer aan denk! Ik kom NIET MEER OP MIJN BESLUIT TERUG !!! Als de lieve ‘vriendinnenboycot’ niet stopt, zie ik geen andere mogelijkheid meer dan drastische maatregelen te treffen! STOP !

MWRW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten