zaterdag 3 mei 2014

Ik heb gedroomd (1)


foto: Maxiem Weber

Hallo? Ja… Met wat ik u helpen? Momentje ik neem het dossier er even bij. Neen er is nog geen beslissing in genomen. Bel me volgende week nogmaals terug…. Daar zijn we voor mevrouw, zonder dank, ik doe gewoon mijn job.  
Ping! Julie,  kun je even naar mijn kantoor komen? Dank je!  
Ja… ik heb een tasje koffie voor je bij.

Dank je. Julie….. kun je het dossier van Peeters even up-to-date stellen zodat ik volgende week kan voorleggen op de vergadering en een beslissing kan genomen worden?
Ja, zeker.

De agenda staat overvol. Telefoontjes volgen elkaar op. Alles uitwerken op de computer. De tijd vliegt. Tijdens het uurtje lunch schrijf ik verder aan een script.  Op mijn gsm komen er berichten toe dat de filmploeg uitstekend werk levert. Zalig dan schakelen we over naar de tweede werkshift… Later op de dag wanneer de taken ten einde lopen, ga ik nog even fitnessen. Na de fitness een douche genomen en even bij de filmploeg gestopt. Zalig hoe ik alles op de rails heb! Na het avondeten heb ik nog even contact via skype met The White Fox. De anonieme weldoener die zich inzet in de samenleving. Ik ben zijn rechterhand.  Ergens maar ook ergens in ons land helpt hij de gewone samenlevende mens om het leefbaarder te maken. Door een stichting en wat hulp van de mensen, werken we wat projecten uit. Een warm liefdevol gevoel!

Onbescheiden, anoniem, iets doen voor de bevolking. Een zekerheid en liefde schenken. En waar nodig,  daadwerkelijke actie onder nemen. We leven allen maar één keer. Dan liefst zonder maffiapraktijken maar in alle discretie, eer en geweten. Mensen vragen hulp aan mij. Ik ben de communicatiepoort van The White Fox. Zalig !

Lien kreeg de mogelijkheid om te studeren. The White Fox betaalt de ziekenhuisrekening voor Rodger die aan zijn been geopereerd werd. Fox betaalt de huisdokter voor Annemie. En ik word ondersteund voor mijn project Mobbing door The White Fox… hij vraagt zich af waar ik alle sterkte vind om blijven door te gaan. Projecten die met wat manipulatie en betaling tot succes komen, is zo gemakkelijker maar pesten ….. iedereen wilt dat ontvluchten.  Een taboe. The White Fox, de weldoener in onze maatschappij in alle eerlijkheid is zo belangrijk voor onze samenleving. Ik voel me zo veilig…. Ik word wakker. Oeps ik heb gedroomd! Was die droom dan maar waar !!!

MWRW©




  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten