dinsdag 27 mei 2014

WELDOENER MET ANONIEM SOCIAAL EXPERIMENT VOOR HET GOEDE !!!!



Waaaauuuuw. Er is hier iemand die zich bekommert om de bevolking! Mensen zijn mensen, mensen en waarden, en zeker zo dicht bij ons ipv dieren over de gehele wereld. Nederland en Belgie leven met een uitstervend ras, hun inheemse bloedeigen bevolking. En als dat nog niet alles is, is het overleven voor de middenklasse. Laat staan de mindere klasse.
Projecten rond verbetering samenleving mensen, oplossingsgericht werken rond mensen, zou beter moeten ondersteund worden zodat die projecten waarbij U en ik en jij samen in leven, een beter en leefbaar leven geven.

Nu Groningen en de gasontginning is een ander paar mouwen. De scheuren in de huizen. De extra problemen daaromtrend. De bevingen. Misschien wilt de anonieme weldoener daar zijn steentje bij dragen? In ieder geval mag hij of zij dichter bij mijn huis vertoeven hier in Belgiƫ.

In alle respect wilde ik dit vermelden op mijn blog. Een andere standing die zich inzet in de maatschappij. De werkelijke daad bij het schrijven zet!!!! Die zich bewust is wat er draait en zaait binnen de samenleving. Dank u wel ! Leuk dat er nog zo'n soort mensen bestaan!!!

PS: ik had graag zo'n PRIVAAT bericht willen lezen. Om mijn project te ondersteunen waarbij mensen GEPEST WORDEN. Mijn 14 jaar lange research en oplossingsgericht werken VOOR MENSEN. De pestcommissie dient dringend opgestart te worden......... altijd welkom. Ik sta open voor gesloten dialoog.

MW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten